سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سگال

مهر 1 - سگال

زهره صفی آریان
سگال

ساخت لوازم آرایش آلمانیها ، 

رنگ و لعابهای شیمیائی که فقط مخصوص کسانی که در کشور خودشان از گروه بدکاران کشورشان هستند و برای سودجویی فراوان به کشورهای جهان سوم هم صادر میکنند ، آلمانیها مقیدند پاکی زن در سادگی اوست ، و هر لوازم آرایش در کشورشان ساخته میشه برای برنامه های سکس هست و در شهرهای شان هر خانمی را با ارایش ببینند او را از آن گروه میدانند .

خانم‌هایی که ترجیح می‌دهند از محصولات آرایشی استفاده نکنند. خانمی که با ظاهر طبیعی و نچرال خودش در جمع حاضر می‌شود، زنی با اعتمادبه‌نفس است که ظاهر خود را پذیرفته و با آن راحت است. بعضی‌ها می‌گویند که این خانم‌ها تنبل هستند اما باور کنید اگر کسی از ظاهر خود راضی نباشد، برای بهبود آن هر کاری می‌کند.




تاریخ : چهارشنبه 101/7/20 | 12:32 عصر | نویسنده : زهره صفی آریان |

در این دنیای فانی ، خدا کنه چند چیز آدم را نشناسه. 

 1 : درد.، درد اگه سوی ادمی بیاد فقط گاهی تسکین داره اما عمری آدم را گرفتار میکند ، طوریکه اگه نباشد احساس میکنیم شاید مریض باشیم ؟! 

2 : توهم ، توهم ریشه رویایی داره که انسان از آنچه که نیست فراتر میبره ، یک نوع احساس پرواز در نقاط صعودی به سقوطی ؟! 

 

3 : عادات و وسواس.: عادت کردن به انجام اموری که انسان درجا میزند و پیشرفتی حاصل نمیکنه چون دچار وسواسی شده و او را سخت درگیر خودش کرده ؟! 

 

4 : خود بزرگ بینی یا برعکس خود کوچک بینی :  

یا بهتر بگویم تکبر و غرور یا اینکه بسیار متواضع و سودجویی دادن به اشخاص ، که هر دو مورد انسان را به زوال میکشاند ، حفط تعادل از برترینهاست .




تاریخ : دوشنبه 101/7/18 | 2:56 عصر | نویسنده : زهره صفی آریان |

خوب است آدمی

جوری زندگی کند که آمدنش

چیزی به این دنیا اضافه کند…

و رفتنش چیزی از آن کم …!

حضور آدمی باید وزنی در این دنیا داشته باشد...

باید که جای پایش در این دنیا بماند

آدم خوب است که آدم بماند و آدم تر از دنیا برود.

نیامده ایم تا جمع کنیم

آمده ایم تا ببخشیم،

آمده ایم تا عشق را ؛

ایمان را ؛

دوستی را ؛

با دیگران قسمت کنیم و غنی برویم

آمده ایم تا جای خالی را پر کنیم...

که فقط و فقط با وجود ما پر میشود و بس!

بی حضور ما نمایش زندگی چیزی کم داشت...

آمده یم تا بازیگر خوب صحنه زندگی خود باشیم  . 




تاریخ : جمعه 101/7/15 | 7:47 صبح | نویسنده : زهره صفی آریان |

دنیا بحدی برای آدمی شیرینه ، که دل کندن از آن بعیده ، ما از دنیا دل نمی کنیم اما دنیا به مرور زمان از ما دل میکند  ،  ی روز دچار سر درد از سرو صدای دنیا.، ی روز پا درد از گذرگاهها، روز بعد دردهای متداول اعضا وبالاخره با بهانه هائی دنیا میخواهد ما را از سوی خود براند اما هر چه به دنیا اهمیت بدی بیشتر ازت دور میشه وقتی بیخیالش شی او سوی تو میاد و جویای تو میشه ،   

تا هستی زندگی کن به بهترین شکل ممکن ، خوش باش و سلامت باش و لذت ببر از تموم لحظات زندگی اما، اما به کسی ویا موجودی ظلم نکن و همیشه اهداف مقدس داشته باش 




تاریخ : چهارشنبه 101/7/13 | 10:17 عصر | نویسنده : زهره صفی آریان |

تازه داشتم چشم و گوش به دنیای دوران خودم باز میکردم که شروع جنگ ، در کشورم رخ داد کسانیکه در این زمانه اغتشاش میکنند جنگ آن دوران را ندیده اند که با چه زجری روزها را سپری میکردیم تمام لحظات را در استرس و اضطراب و نگرانیها گذر کردیم ، هشت سال جنگ کم نبود ؟! گذر روزهای پر زجر و شکنجه بالاخره گذشت و حال قدر زندگی را بهتر می فهمیم ، بس که خاطرات آن روزها تلخ بود دگر طاقت یاد آوری را ندارم حتی با دیدن قطعه ای از فیلمهای آن دوره ؟! آنانی که براحتی دست به اغتشاش میزنند کمی از حال آن روزهای ما را درک کنند، هرگز همچین کاری نمیکنند، چون تحمل یک ساعت از آن دوره های سختی جنگ و ویرانی را ندارند . متاسفانه انسان سرکش هست تا به آسایش و راحتی میرسد ، به ناسازگاری رو می آورد چه خوب است ظرفیتمان را بالا ببریم و بدانیم که آسایش و آرامش حکمت خداوند هست و قدر این دو نعمت را بدانیم. . 




تاریخ : دوشنبه 101/7/11 | 11:26 عصر | نویسنده : زهره صفی آریان |

اغتشاش؟! جز اینکه روح مرا ، روح ترا جریحه دار کند ثمری ندارد.؟! 

اغتشاش؟! جز اینکه جسم مرا ، جسم ترا زخمی کند ، نتیجه ای ندارد 

اغتشاش؟! جز اینکه ترا به من و مرا به تو بدبین کند فایده ای ندارد 

اغتشاش روح شیطانیست؟!  که با برهنه کردن، آبرویت را می برد و اصالت انسانیتت به زیر سوال میرود وای از آن روز که حیا ، در ذهن آدمی کدر شود و جسم انسانیتش با چهار پایان برابری کند چه فرق زندگی با زندگی در جنگل ، منطق ، اصل وجود انسانیت هست که خود را والاتر از هر موجود خاکی میداند پس انسانی که والاتر هست ارزش خود را همچون مروارید در داخل صدف میداند و وجودش را به هر نگاه ناپاکی نمی‌سپارد ! البته اگر به ارزش وجودی خود پی برده باشد فرق نمیکند چه زن باشد چه مرد ، این موضوع به هر دو جنس ارتباط دارد . 

 




تاریخ : دوشنبه 101/7/11 | 10:48 عصر | نویسنده : زهره صفی آریان |

از پیش گفته باشم زن مستقل  ،  زنی نیست که مجرد باشد اکثر خانمهای متاهل هستند که استقلال فکری دارند  و در تصمیمهای خود دوست دارند مستقل عمل کنند  . 

 

7  ویژگی زنان مستقل از نظر عاطفی: بسیاری از زنان در این دنیا احساس می کنند بیش از حد کار می کنند و مورد قدردانی قرار نمی گیرند. زندگی ساده برای این نوع زنان وجود ندارد، زیرا آنها تبدیل به نیروی کار می شوند. به علاوه فرزندان خود را بزرگ می کنند و به شریک زندگی خود متعهد هستند و مسیر خود را می روند.

 

در واقع این زنان ، بسیار با انگیزه، پرشور و بسیار عاطفی هستند و از همه فرصت ها استقبال می کنند. در بخش خانوده و زناشویی 7 مهم ترین ویژگی زنان مستقل از نظر عاطفی بررسی شده است.

 

بیشتر بخوانید: ویژگی زنان با سیاست: مردان زنان با سیاست را دوست دارند + 12 ویژگی

 

1.دوست داشتن خود

 

زنان مستقل برای إحساس رضایت از خود روی دیگران حساب نمی کنند. آنها زندگی نمی کنند که بخواهند کسی آنها را از شر إحساس تنهایی یا بی سرنوشتی نجات دهد. زنان مستقل از نظر عاطفی ابتدا خود را دوست دارند، می توانند زمانی که زندگی سخت می شود، خود را آرام کنند و با خونسردی به زندگی خود ادامه می دهند. آنها می دانند که چه کسی هستند و برای چه چیزی ایستاده اند.

 

7 ویژگی زنان مستقل از نظر عاطفی،  زندگی می تواند برای همه ما دردناک و چالش برانگیز باشد. از آنجایی که زنان مستقل از لحاظ عاطفی از درون احساس رضایت می کنند، آن ها را می پذیرند که چه کسی هستند. آنها می توانند از نیروی درونی خود بهره ببرند تا با ایمان به این که همه چیز به نفع آنها پیش خواهد رفت، به جلو ادامه دهند.

 

2.قدرتمند بودن

 

زنان مستقل از نظر عاطفی دارای انگیزه، اعتماد به نفس و قدرت کنترل احساسات خود هستند. آنها نیازمند و مستاصل نیستند. آنها نگرش “من این را دارم” دارند. آنها مطمئن می شوند که از همه راه های لازم برای حفظ اعتماد به نفس و انگیزه، از خود مراقبت می کنند. این زنان به زندگی خود علاقه دارند و برای تامین نیازهای خود به دیگران وابسته نیستند.

 

7  ویژگی زنان مستقل از نظر عاطفی، زنان مستقل از نظر عاطفی اعتماد به نفس لازم برای ریسک کردن را دارند. آنها از شکست نمی ترسند. آنها موفقیت خود را در آغوش می گیرند و سخت تلاش می کنند تا به نتایجی که در جستجوی آن هستند برسند. آنها متعهد هستند که در زمان های دردناک و شکست های خود همچنان کار کنند. زنان مستقل از نظر عاطفی در مواجهه با موانع و سختی ها، صبر و شکیبایی را تمرین می کنند

 

.متفکر

 

7  ویژگی زنان مستقل از نظر عاطفی، زنان مستقل از نظر عاطفی می‌دانند که منفی‌گرایی مسری است به همین علت هیچ وقت اطراف خود را با افراد منفی گرا احاطه نمی کنند. آنها فقط متعهد می شوند که در روابط متقابل سودمند باشند. اگر این زنان إحساس کنند که گرفتار رابطه عاطفی یک طرفه شده اند، فورا به رابطه پایان می دهند. زیرا می دانند که رابطه یک طرفه سرانجامی ندارد.

 

زنان مستقل از نظر عاطفی در زندگی خود برای افراد سمی و خودپرست زمان و مکان نمی‌گذارند. آنها فقط به علایق خود در زندگی و افرادی که آنها را دوست دارند و آنها را بالا می برند، پاسخ می دهند. آنها تصمیم می‌گیرند که هرگز وقت یا انرژی خود را برای هر فرد یا شرایطی که می‌خواهد آنها را پایین بکشد، تلف نکنند.

 

4.باکلاس

 

زنان مستقل از نظر عاطفی شاد هستند و بسیار لبخند می زنند. آنها می‌دانند که بهترین ویژگی‌های شان در هوش، زیبایی درونی، سبک متواضع و همیشه باکلاس شان نشان می‌دهد. آن‌ها از بقیه متمایز هستند، زیرا این ویژگی‌ها چیزی بسیار عمیق در مورد ارزش شخصی آن‌ها را نشان می‌دهد.

 

زنان مستقل از نظر عاطفی از آنچه که منفور و توجه طلب است، دور می شوند. آنها عاقلانه متوجه می شوند که اعتماد به نفس واقعی به دنبال جلب توجه نیست، بلکه به طور طبیعی جلب توجه می کند. مردم جذب آنها می شوند تا عمیق تر آنها را بشناسند.

 

5.پرورش دادن

 

7  ویژگی زنان مستقل از نظر عاطفی، زنانی که از درون از خود راضی هستند، هر کاری که لازم است برای بیدار شدن صبحگاهی برای تغذیه و پرورش فرزندان، شریک زندگی، شغل، علایق شان و مهمتر از همه، خودشان انجام می دهند. این زنان به عشق ورزیدن به کسانی که به آنها وابسته هستند، ادامه می دهند. پرورش چیزی است که این زنان را در زمان‌های ناامیدکننده‌ترشان به قدرت شخصی خود بازمی‌گرداند.

 

7  ویژگی زنان مستقل از نظر عاطفی، قوی ترین تاثیری که  این زنان می گذارند روی افراد دیگر است. زنان مستقل از نظر عاطفی شاهد نتایج مثبت و متحول کننده پرورش خود هستند. این زنان از کسانی که همواره به آن ها عشق می ورزند و احترام می گذارند، سپاسگزاری می کنند.

 

6.انعطاف پذیر

 

این زنان واقعا شاد، متمرکز و مصمم هستند. تلاش آنها صرف نظر از زمان لازم برای دستیابی به اهداف شان معطوف می شود. تلاش مداوم و روحیه انعطاف پذیر بخش طبیعی از زندگی زنان مستقل از لحاظ عاطفی است. آنها می دانند که هر زمان که با هر چالشی روبرو شوند، می توانند انرژی و راه حل را پیدا کنند. زنان مستقل از نظر عاطفی انسان های خوش قلب و مهربان هستند.

 

زمانی که نیاز دارند گریه می کنند، اما هرگز تسلیم نمی شوند. آنها به هر چالشی که با آن روبرو می شوند به عنوان یک فرصت رشد نگاه می کنند. در واقع غلبه بر هر چالشی یک موفقیت است. این زنان می دانند که در هر روز، سخت کوشی آنها بر نبوغ و استعداد دیگران غلبه خواهد کرد.

 

7.دیگر گرا

 

زنان مستقل از نظر عاطفی، خوبی های مردم را می بینند. آنها از جشن گرفتن موفقیت‌های دیگران به همان اندازه لذت می‌برند که حتی از جشن گرفتن موفقیت‌های خود لذت می‌برند. آنها واقعا برای دیگران خوشحال می شوند. آنها می دانند که همه چیز می تواند برای همه به طور قابل ملاحظه ای فراوان باشد.

 

زنان مستقل از نظر عاطفی معتقدند عشق، پول، موفقیت و اشتیاق کافی برای همه وجود دارد و کافی است هر کسی برای به دست آوردن آن تلاش کند. بنابراین نیازی به حسادت یا رقابت با کسی ندارند. آنها عاشق تعریف کردن از دیگران برای لذت بردن از دیدن احساس ارزشمندی و تایید آنها هستند. آنها به تک تک افراد زندگی خود، حتی کسانی که برایشان اهمیتی ندارند، به عنوان یک معلم نگاه می کنند.

 

زنان مستقل و قوی این 6 رفتار مردان را هرگز تحمل نمی کنند!

زنان مستقل و قوی در مسیر زندگی چیزهای زیادی را پشت سر می گذارند. آنها پیروزی ها و شکست ها را تجربه می کنند. از اشتباهات خود درس می گیرند و تحمل کمی برای مردانی دارند که به طور مداوم اشتباهات مشابه را تکرار می کنند. واقعا زنان چه رفتارهای مردان را هرگز تحمل نمی کنند.

 

همیشه ساده ترین کار این نیست که یک زن قوی باشید، اما با قوی بودن شما شجاعت و توانایی تان را به همه نشان می دهید. البته وقتی شما یک زن قوی هستید، به طور خودکار به این معنا نیست که آسیب پذیر نیستید و خسته نمی شوید.

 

قدرت چیزی فراتر از این است که اجازه ندهید کسی آسیب پذیری شما را ببیند. بلکه قدرت یعنی این است زمانی که فکر می کنید نزدیک است تسلیم شوید یا صدایی باشید که جهان به آن نیاز دارد، زمانی که آنها احساس می کنند صحبت کردن را فراموش کرده اید، دوباره بلند شوید.

 

معنی یک زن قوی بودن

 

زنان مستقل و قوی، به عنوان یک زن قوی، هرگز تسلیم نمی‌شوید، حتی زمانی که تمام وجودتان به شما می‌گویند که این کار را انجام دهید. قدرت به این معنا نیست که شما قدرتمند یا شکست ناپذیر هستید، بلکه به این معناست که مهم نیست، چند بار زمین بخورید و اشتباه کنید، همیشه قوی تر به پا می شوید.

 

زنان قوی تعریف دقیق انعطاف پذیری و معنای آن است که به خود ثابت کنید قوی تر از آن چیزی هستید که فکر می کنید. هنگامی که شما توسط زنان قوی احاطه شده اید، آنها شما را قدرتمند و تشویق می کنند تا بهترین نسخه از خود باشید.

 

در واقع زمانی که تاریکی و هرج و مرج زیادی در اطراف ما وجود دارد، یک زن قوی به عنوان صدا و تغییر مثبتی عمل می کند که جهان به آن نیاز دارد. در بخش خانواد و زناشویی چشمک در مورد 6 رفتار مردان را که زنان مستقل تحمل نمی کنند، بخوانید

 

.بیش از حد انتقادی بودن

 

زنان مستقل و قوی، در حالی که زنان با اعتماد به نفس اهمیت انتقاد سازنده را درک می کنند، اما از مردی که بی دلیل منفی نگر است و مدام از او ایراد می گیرد، قدردانی نمی کنند. آن‌ها احساسات دیگران را در نظر می‌گیرند، اما تحمل نمی‌کنند که دائما تحقیر شوند یا احساس بدی نسبت به خودشان داشته باشند.

 

2.شایعات

 

زنان قوی به دنبال انجام کار هستند. آنها علاقه ای به اتلاف وقت برای محکوم کردن دیگران ندارند. اگر به سراغ یک زن قوی بروید تا پشت سر آنها در مورد افراد دیگر صحبت کنید، او اعتماد خود را به شما از دست می دهد و متعجب می شود که در مورد او به دیگران چه می گویید.

 

.منیت های بزرگ

 

زنان مستقل و قوی، مردانی که فقط با خودشان درگیر هستند، خودشیفته هستند. زنان قوی روی مردانی حساب می کنند که برای انجام کار با یکدیگر همکاری می کنند. آنها کار گروهی و همکاری را تحسین می کنند، نه خودخواهی و خودشیفتگی.

 

4.اهمیت دادن به ایده های آنها

 

زنان قوی سخت تلاش کرده اند تا به جایی که هستند برسند و برای مردی که ایده های آنها را بی اهمیت می داند و آن ها را به سخره می گیرد، احترامی قائل نیست.

 

5. تفاوت حرف و عمل

 

زنان مستقل و قوی، زنان قوی می دانند که حرف و عمل آن ها یکی است. آن ها آنچه را می گویند به آن عمل می کنند. آنها برای مردانی که به چیزی متعهد می شوند، آن را دنبال نمی کنند و کار دیگری انجام می دهند، صبر کمی دارند. وقت آنها ارزشمند است و اغلب وقت و انرژی زیادی به دیگران می دهند. در ازای آن هم همین انتظار را دارند.

 

6.دروغ گویی

 

زنان مستقل و قوی، اگر نمی توانید صادق باشید، به جای دیگری بروید. زنان قوی دروغ را بر نمی تابند. آن ها از مردان دروغ گو متنفر هستند و رفتار مردان دروغ گو را تحمل نمی کنند.

 

صداقت بهترین ابزار برای رفتار و تحت تاثیر قرار دادن زنان قوی است. تلاش کنید تا زنان قوی صادق باشید. زمانی که او صداقت را در شما می بیند در تمام مشکلات و سختی ها کنار تان قرار می گیرد.




تاریخ : دوشنبه 101/7/11 | 10:0 صبح | نویسنده : زهره صفی آریان |

دورانی بود که اگر شخصی ثروتمند بود وسیله ایاب وزهاب شان قاطری یا شتری ، و برای سفرهای طولانی که میخواستند زودتر برسند اسبی داشتند امروزه دنیای مدرن همه این ایاب و زهاب به اتومبیلهای مدرن و قطار و مترو هواپیما و بالاخره برای دانش ستارگان و کرات عظیم از موشکهای تجهیز شده استفاده میکنند فکر باید مدرنیته باشد 

دورانی بود برای نوشتن مطلبی از پرهای پرندگان استفاده میشد اما امروزه با انواع خودکار ها و روان نویسها و خودنویسها وموجیکها و قلمهای تراش خورده مجهز مطالب را نامه نگاری میکنند . 

دورانی بود بجای تلویزیون ، دور همی همسایگی ، یا در تنهایی خویش کنار ساحل یا جنگلی ، علم دنیا را در حد سطح فکری خود دریافت میکردند ، اما امروزه با ورود تجهیزات رسانه های گروهی انسان به اوج دانش پی میبرد و تکامل پیدا میکند وقتی افکار مدرنیته و به روز شود زندگی هم هر چند سخت اما مدرنتر ، بهتر میشود ، حالا به جهان کشورهای دیگر نظری کنیم نباید از آنها کمتر باشیم ، بلکه باید مدرنتر باشیم چون اگر آنها ثروت کشوری ما را ندارن یا موقعیت خوب کشور ما را ندارند اما با افکار و عملکردهای بجا خود را به پیشرفت میرسانند ، چون ما در فکر گذر زندگی و تمام شدن زندگی در دنیای خویشیم دست و پای خود را بسته ایم ، اما آنها نظر به اینکه انسان تا هست باید پیشرفت کند و باید بهتر زندگی کند پس روز به روز به زندگی بهتری می اندیشند . دنیایشان را از راه علمی بهشت کرده اند پس ما هم بهتر است تا هستیم بفکر بهتر شدن و پیشرفت کردن در کشورمان باشیم . 

 




تاریخ : یکشنبه 101/7/10 | 5:31 عصر | نویسنده : زهره صفی آریان |

درسته دنیا مدرن شده ، اما فقط دنیاست که مدرنیته و کلاسیک شده  ، متاسفانه ظاهر شخصی انسانها هم بمانند امور مادی دنیا مدرن شده.، ولی بدانیم ما شئ نیستیم بلکه انسانیم . و از عوارض عاقبت کار خبر نداریم که چقدر عمر را به فنا میدهیم ، بطور مثال بینی را تا هفت قلم با عملهای زیبایی مدرن و به روز میکنیم لبها را تا نزدیک نوک بینی پروتز و بقول امروزیها مدرن میکنیم چشمها و پوست را با عمل لیفت زیبایی مانند کشتی مدرن می کشیم ، و بالاخره با کل وجودمان انقدر ور میرویم تا به اصطلاح مدرنیته شویم ، فراموش نکنیم ما انسانیم شئ مادی که نیستیم پس اصالت آبا اجدادیمان را حفظ کنیم تا بهتر همو بشناسیم .




تاریخ : یکشنبه 101/7/10 | 12:18 عصر | نویسنده : زهره صفی آریان |
<< مطالب جدیدتر


.: Weblog Themes By Slide Skin:.