سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سگال

دی 2 - سگال

زهره صفی آریان
سگال

استشمام ‌هوای سرد زمستـــانـــی ، اوایل دی ماه را طی می کنیم اما دریغ از بارش زیبای برف زمستـــانـــی ، توده های ابر ها گاه آسمان شهر را پوشش میدهند اما بارشی به همراه ندارند ؟! سهم ما از وجود ابرها دلتنگی‌ها از طبیعت و وزش بادهای ابر رو شده ! زمین تقاضـای بارش زیبــای برف دارد اما دریغا ، روز به روز می گــذرد و هر روز به فصل زیبای بهار نزدیکتر می شــویم اما چه شد آن همه نعمات بارش زیبای برف ، که طبیـعت را با پوشش زیبــای نقــره فــام ،  همراه سوز و ســـرمــای دلنــشین زمستـــانـــی که امید بخش به فصــول آینــده با صفــا و پر بــار .

به هر فصــل که میرسیم انتظار بی دریغ داریم 

فصــل بهـــار انتظــار شکوفائی طبیعت *

فصــل تــابستــان انتظــار میوه های رسیده *

فصــل پــائیـــز انتظــار الوان خزان در طبیعت * 

حال به فصــل زمستـــان ، انتظــار بارشهای پی در پی برف *

خدایا لحظه ای ما را فراموش نکن یک گوشه چشمی ، نظر به ما کن و ما را ببخشای ، رحمــت و برکــات آسمــانیت را بر ما ارزانــی بخش ، طاقت ســه ماه برف و سرما را بر ما قرار ده ، که هــر فصــل از ســالت زیبــاترین فصــل‌هاست .

 

الهـــی آمیـــــن




تاریخ : جمعه 102/10/8 | 11:1 عصر | نویسنده : زهره صفی آریان |

خـداوند مـــادر را آفرید تا شبانه روز نگران و دعـاگــوی فرزندانش باشـــد 

میـــم ، مـــحبت

       الـــف ،الــــهی 

            د ،دل بــی قـــرار 

                     ر ، چـــشم به راه

مـــادر یعنــی ، محبتش الهـــی ، و دلش بی قــرار و چشم به راه جــاده ها تا به تکامل رسیـــدن فرزنـــدان .

مـــادر یعنــی بی خوابــی های شبـــانه،اشکهای پــاک مـــادر ز دوریــها به درگــاه خــداوند حـــرمت داره ،  

مـــادر یعنـــی دست به دعـــاهــای شبـــانه روزش . 

مــــادر ، یعنی رفیق بی کلک ، یکرنگ و با صـــداقت. 

کســــــی نمی تواند جایگزین مـــادر باشــد حتــی دایــه ،

اگر زندگی هم به گرمــایی رخشـــان ، از وجود پر مهـــر مـــادر ، مـــادر به عشق فرزنــدان نفس می‌کــشه ، مـــادر به عشق فرزندان غذاهای متنوع تدارک مــی بیند . فقط مــــادر که زندگـــی را زیبــــا و با صفــــا می کنــــد .




تاریخ : چهارشنبه 102/10/6 | 1:20 صبح | نویسنده : زهره صفی آریان |

همینطور که صرف غذای خونگی را بیشتر از غذای بیرون از منزل ترجیح میدهیم ، دوست داریم همه چی را فقط از وطن خود داشته باشیم مثل ، وسائل برقی ، داروها ، البسه و غیره ،،،،،

اما داروها که خیلی مهم و حیاتی هستند برای یک سرماخورگی پیش و پا افتاده هر چه آنتی بیوتیک مصرف می‌کنیم جواب نمیده بلکه حالمون وخیمتر هم میشه ؟! پیامهای داروئی را هم که می‌خوانم گویا پنی سیلین هم بی اثر شده ! ببینیم کجای کار سازنده دارو ایراد دارد که ویروس و باکتریها را از بین نمی‌برد حتی تشدید میکند یا اینکه بعد از اتمام دارو دوباره بیماری حاد میشود یا عوارض داره ! یادم میاد اون قدیما با زدن یک پنی سیلین مشکلات حل می شد یا با خوردن یک قرص سرماخوردگی زکام و سرماخوردگی به بهبودی می رسید، این مسائل حیاتی هستند لطفاً رسیدگی شود .




تاریخ : یکشنبه 102/10/3 | 7:42 صبح | نویسنده : زهره صفی آریان |

به نیمه های شب ، شغال‌ها در مکان و لانه امن خود به خواب خوش فرو رفته اند تا به روشنائی سپیدار سحرگاهی ، که بهر شکارست به طبیعت راهی شوند ، کدامین شغال امکان دارد به نیمه شب در وسط شهر هجوم آورد ؟! جز انسانی که ذات شغال در او نهفته و جهت اذیت وآزار به محلات شهر هجوم آورد ، و با صدا و آهنگ ضبط شده نگرانی و وحشت را در دل همنوع خود بر انگیزد ، خداوند هوشیاری را در انسان قرار داده تا اینکه صدای شغال واقعی را از صدای شغال بدلی تشخیص دهد گاهی در درون همان صداها صدای یک آشنای بیگانه را می شود تشخیص داد ، خیلی بد است که جهت اذیت و آزار به خوی حیوانی تکیه کرد .

 چه خوب می شد دور از طمعکاری و حیله گری خوی انسانی را گسترش داد .




تاریخ : شنبه 102/10/2 | 11:52 صبح | نویسنده : زهره صفی آریان |



.: Weblog Themes By Slide Skin:.